Follow Dr Han :)

Dr Han endorsed

Wednesday, February 08, 2006

Welcome 2nd sem ...........

hi everyone.... actually aku nak start blog ni pasal citer aku jalan2 kat europe last winter holiday, tapi memandangkan semua org pon tgh khayal ngan holiday masing2, so aku citer pasal mende lain dulu la, pasal eurotrip ni, nanti aku citer skit2 biler dah xde mende nak tulis....

Suhu punye la sejuk ari ni, mase nak kuar pagi tadi , check termometer kat tingkap, -23 degree..... ingatkan ice age kat moscow akan habis bile mule sem... tapi same jerk....

kelas pertama hari ni, pediatric..... kan? rase cam blajar bab2 pediatric jer tadi, tapi x tau la kalau hari ni subjek lain....hahahah.... memandangkan kelas hari ini amat membosankan kerna ade 2 lecture yg tak best ( in my opinion la ), dah la kene join group ngan russian student yg dah 6th year, nak tambahkan best lagi, budak2 gr 41 ni (my group, all malaysian) dok baris paling depan kat lecture hall...hahaha.. padan muke, semua x leh tido... tapi balak (our ketua kelas ) selamber keldai jer tido dpn lecturer yg tgh high dok bagi lecturer..... dan wajah2 lain (faiz, nwar, taka n idham) menunjukkan muke yg lapar masing2 sbb x paham amende la cikgu kat depan tu tgh membebel..... nasib baik la aku ni faham, ade jugak pusat rujukan diorang nanti .... huang2.... sape nak nota aku ambik ngan faiz ok? die tlg salinkan utk aku tadi sbb aku pon tumpang tido skali sebelah balak tadi..... ni la bala dok sbelah balak, asyik mengantuk memanjang


tapi, disebalik muke tension budak2 gr 41 hari ni, jelas terpampang wajah ceria memandangkan semua baru jer balik holiday. balak , jasmine n idham baru balik mesia..... taka, faiz, intan,gmah n nwar baru balik italy .... semua muke2 ceria jer...... anyway, aku nak perkenalkan budak2 gp 41 dulu....


ok , yang paling kiri skali, yg pakai jaket cream, name sebenar ( kat surat beranak pejabat polis kuale tengganu) die syafwan, tapi ntah camner, jadi taka a.k.a raja tido, hobi die tido, kalau bole semua mende nak buat sambil tido, kalau bole nak org tolong suapkan nasi mase die tgh tido. die ni single lagi, sbb tu ade bnyk mase utk tido, so, sape2 yg berminat tu, jgn la malu2 nak tackle yer... opsss... single x bermaksud xde awek ok? sbb lelaki bole kawin 4.... so, selagi x cukup 4, mengikut undang2 ayah su zak, dikira sbg single.
ok, yg sebelah taka , yg duduk pakai jaket hitam tu namenye intan nursuraya... org sawarak... gadis pingitan gp41......
sebelah intan pulak, fir....(pakai jaket merah bertudung )
sebelah fir pulak.... merangkap roomate aku, NwaR.... a.k.a homer J simpson a.k.a din beramboi.... bnyk sgt la name die... x cukup space nak tulis semua ( faiz yg bagi semua name ni )...hehehe....jgn marah beb... marah faiz xper....
sbelah nwar, jasmine... (separa berdiri) n azimah (duduk)
paling kanan berdiri ialah Abg Balak.... ketua budak2 gp41.... dilantik oleh faiz,
balak lah ahli kesayangan gp 41, kerna, tanpa balak, dimanakah kan ku cari bus pass???
haa...tibalah saat ditunggu2, memperkenalkan, badut gp 41, faiz, paling kanan , duduk.... ni la otai besar gp 41... memang raja la, salah seorang org berkuasa kat RSMU ni... ahli tertinggi Kelab Umno Moscow, 3 thn berturut2......, malas aku nak citer bnyk2 pasal faiz kat sini, nanti ade la pulak org emo nanti.... huang2... xper, nanti aku buhsan sgt, aku buat satu post khas utk kutuk ko....hahahahha... jgn marah beb... besok hari assyura....
ade 2 org lagi ahli kelas kami yg tiada dlm gambar.... idham n suhaila....
so....cukupla setakat ini dulu.....sambung lain kali.....

1 comment:

wénkt said...

tu ke faiz yang YM dia faiz_rasmi? apsal cam terlalu skema??