Follow Dr Han :)

Dr Han endorsed

Saturday, April 07, 2007

Blogger kick start!!!!


Blogger Kick Start adalah salah satu Program yang mana tujuan Utama dibuat adalah untuk mengeratkan lagi hubungan sesama Blogger serta sekaligus dapat menambahkan lagi ilmu pengetahuan secara langsungnya.. Blogger Kick Start diadakan juga adalah semata-mata untuk mewarnai Dunia Blogging yang semakin hari semakin meriah dengan kehadiran blogger-blogger baru yang mula menjinakkan diri dalam penulisan ini....Pemilihan peserta akan dibuka pada 1-7 April 2007 dan bermulanya Blogger Kick Start pada 10 APRIL 2007 Ini. So apa tunggu lagi?? Jom ramai-ramai kita meriahkannya.. ...
Setiap minggu para peserta akan diberikan tugasan.... Mungkin tugasan yang di berikan kepada setiap peserta adalah sama atau berlainan, bergantung kepada Blogger Kick Start. Tugasan akan diberikan pada Hari Selasa(2pm) dan para peserta hendaklah menyiapkan tugasan dan mempamerkan tugasan di blog masing-masing sebelum (2pm) Hari Khamis (LAST POST TUGASAN). Atau singkatan lainnya.. para peserta diberi masa 2 Hari untuk menyiapkan tugasan yang diberi. Jika tidak dapat laksanakan.. dengan kejamnya terus ELIMINATED. Komen Hakim & Advokat (Juri Jemputan) akan disiarkan pada hari Isnin (2pm) dan peserta yang akan disingkirkan pada setiap minggu akan disiarkan pada Hari Selasa(2pm) serentak dengan tugasan yang baru. Jadi peserta yang keluar tu.. secara langsungnya tak payah lah buat entry lagi.. bawa beg dan boleh pergi.. Tata..tata... Mungkin akan ada acara iringan. kata-kata dari para peserta untuk peserta yang terkeluar..
SELASA(2PM) = DI BERI TUGASAN/KEPUTUSAN HAKIM
KHAMIS(2PM) = LAST SELESAIKAN TUGASAN
ISNIN(2PM) = KOMEN HAKIM & ADVOKAT (JURI JEMPUTAN)
Begitulah seterusnya sehingga habis Blogger Kick Start ini....
- hehehe.. sorry kak red.. malas nak ulas panjang.. kire copy paste la ek? anyway.. Good Luck kepada semua peserta... Blogger kick start ni adalah hasil ciptaan Ujang n kak red..

3 comments:

Red Mummy said...

correction:

ciptaan ujang bukan ciptaan akak larr

wénkt said...

tapi yg gambar utama ialah gambar kak red.

Red Mummy said...

pasai ujang hide identity, yet akak ko pedulik hapa!

kannn...