Follow Dr Han :)

Dr Han endorsed

Friday, June 20, 2008

soon to be....


Occay, this weekend homework for all my readers! Create the best entry about this photo!!! The winner will get a "Moscow Fridge Magnet" - heheheh.... ( I kan student, xder duit nak kasi hadiah best2... )

Therefore , to those who has nothing to do on ur weekend , u r most welcome to send in ur most creative entry based on the photo above . It can be a story, a poem, a song - whatever u like it!

U could either send ur "story" to the "comment box" or to my email at xhans9x@yahoo.com :)

30 comments:

wénkt said...

nalika mudhun lemah
cempluk mbrangkang ajar solah
maneka rupa dolanan cumepak
nanging kabeh padha kadhupak
senajan biyunge nyenyawis mori putih
cempluk tetep moh mapan linggih

wénkt said...
This comment has been removed by the author.
wénkt said...

han baik han baik

wénkt said...

han,
kawe kena demo lamo doh
kawe pnah bui sribu euro ko demo
kalu demo tok bui kawe mene
meme jahak laa

weh, demo beli matshuka ko kawe etek
fridge magnet nok jugok
lukise etek

nati kawe bui apa demo nok

wénkt said...

entry bawah ni tidak layak masuk ok!!

kalau entry bawah ni menang, mmg kroni..

"My bro, Mohd Hanan. Dalam family dialah yang paling hebat dalam akademik. Sekarang dah nak jadi DR. Paling di sayangi oleh Ma dan Pa. Banyak memberi kebanggaan dalam keluarga. Semoga dapat berbakti nanti kepada mereka dan negara. Semasa kecik paling kuat meragam macam umar, mengikut kata dari Ma. Dijangka tamat belajar tahun ini. Orang paling gembira tentunya Ma dan Pa.Ini kerana Pa dan MA ingin sangat anak mereka jadi Doktor. Sbb dulu mereka pernah mengharapkan saya jadi doktor tapi telah dihampakan dengan keputusan exam spm yang teruk, so tak layak ambik medic terus jd engineer dan Askar gurka. Kepada hanan, tahniah kerana berjaya menamatkan pengajian sebagai seorang doktor perubatan."

wénkt said...

stethoscope tu lawa

wénkt said...

baju tu putih

wénkt said...

nk magnet!

wénkt said...

awat pakai jeans?

wénkt said...

latar blkg tu rumah ke?

wénkt said...

apa lagi erk?

wénkt said...

xde idea nk tulis apa dh

wénkt said...

tapi tetap nk menang

wénkt said...

sbb moscow fridge magnet tu

wénkt said...

my group will be in moscow on the 24th...

wénkt said...

mana ada 11, dah 15 laa
yg ni ke 16

Hannan said...

dah la tu wann..
bawak mengucapp yerr...


tuan2 dan puan2...
teruskan menghantar entry anda yer...
pertandingan ini masih terbukaaa :P

pearlEJ said...

kahkahkahkahkah.... nak gelak ajaa... :p

hani said...

hahahaha..kelaka la wan tuh..:D

hannan,nmpk gayanya i x dpt la nk join pertandingan nih sbb i kena outstation lagik aaa....next week baru balik...huhu...ada tarikh tutup tak?..

apapun, tahniah kpd wan sbb rasanya dia sorng je penah anta komen berturut2 cemtu..hehehehe...org lain x penah wat lagik..:p

lagik satu, 1st comment tu bahasa ape?.huhu..x paham..:D

~x[ Eclipse ]x~ said...

putih itu bersih~

senyum itu sedekah~

:S

Mrs.Sheikh said...

wadduhhh
bagus wannnn....
cam marathonn jerrr :P

pu3nemo said...

nsemnyerr doc tu,kalau la dpt jumpa doc ncem cmni,sakit trs hilang la..hehehehe


ida,jgn mare!! =p

p/s : kelakor giler la ci wan tu.. *gelang guling2*

mummysyafie said...

adoi..yang satu tu pun tak abis nak kejar..inikan pulak yang baru..

tapi akak nak cuba gak arr...redahh jerrrr

"untuk capai sesuatu yang indah..bukan nya mudah. malah..terlalu banyak pengorbanan yang harus ku redah!

dilahirkan didalam keluarga yang mementingkan pelajaran menjadi kan aku seorang anak,adik,abang dan saudara yang berjiwa kental!

hasrat ayahanda dan bonda untuk melihat anaknya menjadi seorang doktor akan terlaksana...insyallah..

bak kata abang, berkhidmat untuk masyarat dan negara adalah salah satu impian jika aku bergelar seorang doktor satu hari nanti. mungkin ada banyak suara nakal yang akan mempersoalkan niat ku. tapi aku pasti...niat ku untuk membantu lahir dari hati yang ikhlas dan suci. tiada balasan yang ku harapkan cuma..satu doa buat mengiringi perjalananku untuk meneruskan kerjaya yang telah ku pilih ini.

enam tahun! bukan satu jangka masa yang singkat. terlalu banyak onak dan duri yang ku harungi di tempat asing ini. alhamdulilah..berkat doa keluarga dan sahabat handai, aku pasti..perjalanan, pengorbanan ku..tidak akan sia-sia! aku yakin!"


ok tak nan..oraitt lah kan..jam dah pukul 1 pagi ni..so faham2 je lerr kalau ada spelling error. :P

cepotet said...

ahahaha. suka la komen komen wan tu. besh!

Hannan said...

hehehe.. teruskan usaha semua :P
masa masih ada... tarikh tutup belum ditentukan lagi.. agak2 dah bosan nanti , kite tutup aaa ...

diya said...

err... budak baru terkecuali kan.. hehe :p the wannabe doctor lah ni ye. [rsnya mcm sama dgn adzrul jgk kan]. moga tercapai juak segala impian hannan. amin. :)

p/s-thanks drop blog diya ;)

pearlEJ said...

ya ampunnnnn... masing2 pakat dok try habis-habisan nehh...

Doc Hannan, saya seorang yg tidak pandai berbahasa puitis, maka saya menarik diri laa dari pertandingan ini... :p

Mrs.Sheikh said...

semangat waja
betull semua niii

neo@sufe said...

akhirnya..kini pasti..gelaran dokotr tu dalam tangan..kerja ngan jujur dan ikhlas yer...congratulations..may God bless u whatever u do..wherever u are..cool...

-neo-

A Z R A said...

Nan, me dont have a story or poem or song, but i just wanna comment, you dont look good in white, you look great in black, if only they have those doctor's baju in black eh??? heheheheheheeh...........