Follow Dr Han :)

Dr Han endorsed

Wednesday, January 31, 2007

happy bday Stitch...

.. maka genaplah umur setahun stitch a.k.a kwn baik aku ni... so.. memandangkan die ni teman tido aku tiap2 mlm..maka bersempena ngan bday die, aku belikan kek special.. "Princess cake", dibeli khas dari sweden .. ( bole didapati di Ikea!!!). n pada hari ni.. genap la setahun aku x jumpe ngan wan, manusia yg menyebabkan aku jadi blogger.. thanks wan.. jasamu tetap kukenang..( so, princess cake tu ditujukan utk wan jugak.. tapi aku tlg makan yer wan!!).. anyway.. today I was a bit tired, so decided to update the blog ealier than usual.. maybe mlm ni aku berjaya tido awal kot.. sbb tadi main single game sampai 5 set.. heheh.. x berapa fit skarang sbb sebulan berehat gara2 nak exam. so skarang ni tgh berusaha kembalikan stamina yg x seberapa ni. Dulu kalau zaman2 skolah.. stakat nak lari 1okm tu.. langsung x heran.. skarang.. nak lari 10 round court basketball pon dah tercungap2... hampes.. xper.. usaha tangga kejayaan.. So, I'm still looking for my futsal team mate.. dah ramai yg offer... nanti kite buat trial bile aku balik mesia ek.. ( semata2 nak lwn team kak red....rela aku tubuhkan team futsal!!!). Actually, aku ni pon bukan pandai sgt nak main bola ni. Aku baru jer start main futsal, dlm 2 thn rasenya. Sbb mase kat skolah ngan kat Intec dulu, asyik main basketball jer. mase skolah rendah main badminton memanjang.. so.. skarang ni nak tukar la skit.. so lepas jer beli kasut futsal, terus melekat kat futsal. pasni ingat nak start main golf la pulak.. hehehe.. tgk la nanti aku ambik gambar main golf dlm salji... nantikan ek.... hehehehe.. Hmm. pelik betul, hari tu mase exam, rase bnyk jer mende nak buat kat internet ni.. skarang, biler dah free tahap cipan.. dah x tau nak buat ape dah.. habis semua citer, series, tv show aku download. baru jer lepas layan prison break s02e15... ntah biler la citer ni nak abis ekk.. anyway... aku pon dah rase ngantuk la pulak... I'm off to bed..... chiow kawan2..

2 comments:

Red Mummy said...

wah wah...mencabar akak ko yeah. mentang2 nak lawan akak sanggup tu nak set up a futsal group.

bila ko nak balik sini wei??

akak nak off for badminton jap for warm up and futsal for a match, USD10 jer ke berani???

ko mmg suka ngan menatang sticth tu ke?

ween said...

eh ko ngan stitch tu ada pe pe ke? ish ish ish...