Follow Dr Han :)

Dr Han endorsed

Tuesday, July 29, 2008

putrajaya.. bye bye bye

all done in putrajaya. Going back home soon. But, I'll be back to KL very soon also. Therefore , those who wanted to meet , we'll meet very soon. Coz now I dont have my own car here, just borrowing my brother's car to travel around. Next time I'll drive to KL . Sape2 nak join naik kete dari kelantan ke KL next week jom la join ek, ade je seat kosong ni :)

I'm now finished with all the registring thingy. Thank God that all the offices located at the same area and it wasnt too hot during the afternoon. It was a very tiring day yesterday. I slept as soon as I hit the sofa last nite and the next thing I realize - my nephew was running around the living room and it's already 9.00 in the morning. :)

Anyway , I'll be back to Kelantan... sape2 yang datang or ade kat kelantan tu.. bagitau la.. jom kite lepak kat tesco tu :P

11 comments:

mummysyafie said...

selamat balik yer nan..dah bagitau dreber jet bawak hati² ke

Unknown said...

beressss akak :)

pearl'E.J said...

dah sampai kelantan ker??

Kaktiny said...

ke kelantan lak yer.. nanti update sapa open table kat sana plak yer.. (wah.. mesti ramai yang berebut nak open table kat Dr. kita nih... hihihii)

Unknown said...

ej ...
x sampai lagi ni ..
dok umah abg lagi neh... :P

kaktiny...
jomm kite ke kb ek semua!

Norae said...

hans..

jalan bebaik yeaa.. inshaallah ada rezeki kita dapat jumpa ari niee.. :)

Najib Ariyan Ali Basha said...

Hanan dah balik yer?? thniah kejayaan ... Abg Bear suka anak bangsa berjaya, Abg bear ada hantar msg tapi tak balas, salah no ker?? nanti abang sms kan kat Hanan yer...

Siti Nurhayati Dollah said...

kbmall lah best...hehheehe.. jom main boling :P

Mrs.Sheikh said...

wallallaaaa....
syukur seme dah selesaiii ekk..

Shah said...

Congrats & welcome home... So now there's another blogging doc around. Hope you get the posting your requested.

KiKiHanakO said...

tesco.. nak nakk!!! tp jemput kiki ek! ^_^