Follow Dr Han :)

Dr Han endorsed

Sunday, August 10, 2008

meet the bloggers!


1. My first victim - kak red. This lady needs no introduction in the blogger world. Whenever I go to KL, it's kind a must to meet her ( dengan kata lain , pergi menyusahkan kak red) . She told me to go to KLCC whenever I want free meal and that what I did :P hehehe... Lots of love to my beloved kak red :P
2. Mummysyafie - since my brother lives in seremban , putrajaya isnt that far away. Me n shida dropped by at alamanda to meet with kak nor :)
3. Ceera n Kiki - these two pretty ladies look prettier in real life :) trust me on that. hahaha... We meet at VA , on my way back from kak red's house.

4. My partner in crime - mr por , or u can called him Dr Por. Need a place to stay in KL? give him a call.. :P


5. Dr SHAH - jumpe on the way balik dari rumah kak red, tapi x sempat nak ambik gambar :P


I'm really looking foward to meet other bloggers too.... EJ , datang la kelantan wei.. han x larat nak bawak kete gi penang :P

8 comments:

Redbloodsnow said...

gambo yg llain tuh x bape nk jeles...gambo yg kiki ngan ida tuh yg z menjeles ssgttttttttt...urrrgggggggggghhhhhhhhhhh

to ida => **hati pecah**

:P haha

mummysyafie said...

doh..sedih tul lah tengok pic akak tu..mmg akak membesar bagai johan kan..ngeh..ngeh..ngeh..'


pic ida diapit kiki n ceera..sian tau ida..mentang² lah ida kecik kan..

KiKiHanakO said...

huhuhu maupun tersempitan waktu berjumpa.. tp ttp best dan hebat tuh.. hehehhhe

Mrs.Sheikh said...

yelah2...dgn kite tak sudi ekk nak jumpee...:(
waaaaaa!!

Anonymous said...

kiki ngn ira tu mmg cntik pun,da boomb.. sm cntik ngn ida..=)

Unknown said...

wah bestnyer dpt jumpa ngn rakan2 bloggers,
bila mau trun kedah plak:)
hihihihihihihihih:)

salam,
cik wanie

pearl'E.J said...

erkkkkk... baru jer balik dari sana nih... alahaiiii...

Anonymous said...

hehehehehe...next time tanye dulu eh me kat which country, sukaaaa je suh turunnnnn hahahahaahah! ;)

see you & shida when the time and day permits ...