Follow Dr Han :)

Dr Han endorsed

Monday, September 08, 2008

Mmmmmuaaaaaaaaaaaakksssss

Alhamdulillah, thank God, Syukur!


Welcome home my viva la vida!!!



Finally , u r mine :) - I kissed my car and I like it! hehehehe....

What can I say, Dream does come true. If u been reading my blog , U should know that I wrote about my dream car in of the entry, a few months back. I dreamed of having this red viva la vida and alhamdulillah... God gave me one!

thi

My mom "semangat merah" ari ni, all red with her pink C.D handbag :)

Well, there are a lot of thing I wanna share about this car, but rite now - I'm wayyyy tooooo excited :)

Thanks Mama, thanks papa - love u both a lot...mmmmmuaaaaaaaaaaaaaksssss

16 comments:

pearl'E.J said...

wahhhh dah dapatttt!!! ej yg dok tengok n baca n3 nih lak tersengih-sengih suka... hihihihi.... :D lepas nih nk pecut gi muar kejap aja laa kan.... hehehe...

sabrinaabubakar said...

wah best nyer...nenanti leh bawak pusing satu malaya k..huhuhuhu

Mrs.Sheikh said...

walllaaa...
sonok sehhhhh....
nan, dah dok terbayang gadis2 keliling asyik jeling2 time u bawak keta nii..
:P
doktor muda niii sah2 la nurse meroyannnnnnnnnn....

erkkk..ida...sowii ok :P

Mulan said...

lompat tinggi2 la tu.. nanti boleh round2 satu malaya..

theorangelily said...

wallawehhhhhh...gile ahhh..lancerrrr.........

errrr..bulih ka minjam?hiks

Anggerek said...

halo doc,
my first comment for u. m just one of a silent reader here. congratulation for ur new car ;) it's really nice.

~BEE~ said...

congrats! x tido malam ler tu..jgn lupa Dr shida lak eh..maklum ler lelaki kan lebih sayang keta dr pompuan...huhu...

Wahidah said...

pergh..lancer tu..aduhai...congrats la..bole la pecut pi muar lepas ni..lalala

nn said...

wah...congrats....pasni leh g bawak shieda jenjalan yea..

~HAWA~ said...

nice car dude..hihi...bleh race..jom..jom...i'm just another silent reader..kekeke..

rasp said...

wah! congrats! mesti happy bangat nie! safe driving! btw, i pun one of your silent reader :D

Adry said...

waa.. congrats bro... drive safely...

Adry @ http://www.adrysabry.com/

lily lotus said...

congrates!
can feel ur excitement smpi terpercik keluar
dari blog ni..haha!
oh btw, i'm ur silent reader ;)
i link ur blog yer..daa!

Anonymous said...

wow..kereta itu sungguh menggoda la..:p

Izzatul Azma said...

hot doc :P

angah, kena jaga bebaik han ni taw..hihi

Ceera said...

wowwwwwww.. pakai lancer terus..

oh, keta idaman ku.. tumpang buleh?